Etiketler

1 Temmuz 2016 Cuma

Bakım ürünlerinde devrim : LİERAC

Merhabalar;

Malum bayram öncesindeyiz. Bende hepiniz gibi uzuunn uzuunnn tatil planları yapmaktayım. Bayram tatilinin hemen ardından gelen adli tatil de benim için cabası. Şimdiden birkaç ufak tatil planı yaptım bile. Ancak cildim çok hassas olduğundan, güneşe çıktığım anda vücudumda kabarmalar başladığından tatile çıkmadan önce sağlıklı içerikleri bulunan kozmetik ve bakım ürünleri arayışı içerisine girdim. İşte bu blog yazısı da araştırmalarım sonucu keşfettiğim, güvenle kullanabileceğimizi düşündüğüm LİERAC markası hakkında.

Öncelikle LİERAC markasını benim için güvenilir kılan doktor tavsiyesiyle verilmesi. LİERAC güneş neticesinde kabaran ve lekelenmeler oluşan hassas ciltler için güvenilir içeriği dolayısıyla özellikle uzmanlar tarafından önerilen bir markadır. 

Aynı şekilde LİERAC benim gibi hassas bir cilde sahip olanlar için cilt bakım ürünlerinde de uzman bir markadır. Ürünlerin içerikleri incelendiğinde organik malzemelerden oluştuğu görülecektir. Bu organik ürünler neticesinde cildinizde kızarma, kaşınma, döküntü vs. olmadan; aynı zamanda kısa zamanda etkili sonuçlar elde edilmektedir. Tabi her üründe olduğu gibi Lierac markasında da düzenli kullanımın önemi büyüktür. Hazır kampanya döneminde iken ihtiyacınız olan ürünleri stoklayıp, kendi kampanyalarından öte bloguma özel + %5 indirimden de faydalanabilirsiniz.




Sizde yeni, uygun, güvenilir ve organik bir ürün arayışı içerisindeyseniz Lierac markasına özellikle bir şans vermelisiniz. 




Lierac markasının diğer tüm ürünlerini portakalrengi ,http://www.portakalrengi.com/lierac
  adresinden detaylı olarak inceleyebilir ve güvenle sipariş verebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder