Etiketler

9 Nisan 2014 Çarşamba

Bu günler bir şahane dostum :)


Herkese gönülden merhabalar. Evet farkındayım uzun zamandır yazı yazmıyorum. Beni özlediniz değil mi? Özlemişsinizdir özlemişsinizdir :D Bende sizleri ve blogumu özledim. Yaz geldi içim kıpır kıpır. Kat kat giyinmekten, soğuk yağmur derken eve kapanmaktan kurtulduk. Piknik mangal sezonları açıldı sonuçta. Herkes gibi benim de içime biraz daha yaşama isteği doldu nihayetinde. Bu güzel havalarda bu haftasonu gün sırası ikinci kez bendeydi. Çok şey yapmıcaz bundan sonra derken işte karşınıza bu sofra çıktı. Paylaşmadan edemedimm :) Tariflerin hepsi sırayla gelecek. Hepsi yeni tarifler, kaçırmayın derim :) Sadece ailenin cheescakecisi olduğum için, tekrar cheescake istediler. O aynı; ama onun da blogumda tarifi yoktu:)


                                                        Yoğurtlu semizotu

Sultan tatlısı


Deniz börülcesi


Yoğurtlu kara lahana salatası


                                                           Çilekli cheescake







Mantarlı-kremalı patates





Menümde neler mi vardı?

Sultan tatlısı
Çilekli cheescake
Su böreği (annemden)
Tavuklu dürüm
Mantarlı kremalı patates
Ev yapımı karışık turşu (annemden)
Yoğurtlu semizotu slatası
Deniz börülcesi
Yoğurtlu kara lahana saltası
Kırmızı biber sarması
Atıştırmalık tabağı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder