Etiketler

12 Ağustos 2015 Çarşamba

Mutlu olmak için fazla zamanınız yok!

Adli tatilin bitmesine yakın güzel bir iş almışım, el emeği göz nuru yaptığım saç bantlarım çok beğenilmiş, hatta o kadar ki yoldan çevirip nereden aldığımı sormuşlar, ilk günden 5 tane sipariş almışım (ilerleyen zamanlarda çok cüz'i rakamlarla burada da satışa sunacağım, maksat gönüller bir olsun, güzelliklerden hepimiz faydalanalım.), akşam çok sevdiğim canım dostumla Alsancak yapacakmışız ... Daha ne olsun ki. Bugün benim günüm :) 

Sana söylediğim gibi yaptım arkadaş! Planlarımı yapmak, hayallerimi gerçekleştirmek için bugünden başladım, ertelemedim. Küçük adımlar bile yetti mutlu olmama, gittiğim yolun doğru yol olduğunu; ancak çok sabretmem, çok çalışmam gerektiğini farkettim. Üstümdeki ölü toprağını attım, dinçleştim, kendime geldim. Biliyor musun? Hayallerimizdeki kişi olabiliriz, özümüzü kaybetmeden, çok çalışarak istediğimiz her ne ise ona ulaşabiliriz. Önce ne yapmak istediğine karar ver. Sonra yapmak istediğine nasıl ulaşırsın bunu araştır. Gerektiğince değil gerektiğinden fazla çalış. Benim çok sevdiğim bir söz vardır, sende kendinde uygula. 'HER NE YAPIYORSAN EN İYİSİNİ YAP.' Boş durma, sürekli kendini geliştir, sosyal ol, insanlara açıl, canın istediğinde çılgınlık yap sosyal ve ahlaki değerlere zarar vermeden..

Senin yerinde olsam hayallerimi gerçekleştirmek için hiç zaman kaybetmezdim. Hangi okulu okumak istiyorsam çabalar okurdum; modacı olmak istiyorsam tasarımlarıma çirkin de olsa şimdiden başlardım; sözü dinlenen bir kişi olmak istiyorsam çok okur, kurslara gider, çevrede en çok fikri alınmak istenen kişi olurdum; çok mu para kazanmak istiyorum işinde başarıya giden yolda, en iyi olmakta bulurdum çareyi.. Vakit çok geç olmadan ne olmak istiyorsan onu ol. Unutma, MUTLU OLMAK İÇİN FAZLA ZAMANIN YOK!

İşte benim kendisi küçük ama mutluluğu büyük saç bantlarım. Mutlu olmak için büyük nedenler aramayın, küçük şeylerle mutlu olmayı es geçmeyin. Sevgiler <3





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder