Etiketler

8 Ağustos 2015 Cumartesi

Yeniden Merhaba

Uzun bir aradan sonra herkese tekrar merhaba. Gördüğüm ve çok mutlu olduğum üzere yokluğumda bloğum epey kitleye ulaşmış ve beğeni toplamış. Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ediyorum. Uzun zamandır klasik bahaneler (iş güç vs.) nedeniyle ve de yaptığım yemeklerin 5 kilo almama neden olması sebebiyle  bloğumu ihmal etmiş bulunmaktayım. Bloğumu ara ara izledim, bazı yorumlar beni çok güldürdü. Bir izleyicim 'neden kilo aldığın belli' yazmış çok güldüm, doğru söylüyordu. Evet güzel yemek yapıyordum hala da yapıyorum, el lezzeti farklı bir şey. Ama bir kadının hayatında sadece yemekler olmamalı değil mi? Evlenince kendini bu kadar da yemeklere vermemeli insan.. Bloğumun eksiklerini neleri doğru neleri yanlış yaptığımı farkettim. Yeni yayınlarımla beraber, sizin de desteğinizle hepsinde düzelme ümitliyorum. 

Merak ettiğiniz soru belki de şu; 'Biz seni yaptığın yemekler için takip ettik, ne yani artık güzel yemek tarifleri olmayacak, sipariş veremeyecek miyiz? ' :) Şöyle yanıt vereyim elbetteki yemek tarifleri de olacak, tekrardan sipariş almaya devam edeceğim, yemekle ilgili nacizane önerilerimi de paylaşacağım; ancak artık bu konuda daha seçici davranacağım, içeriğimiz daha fazla çeşitlenecek. Aradığınız her şeyi, modayı, sporu, iş hayatıyla ilgili motivasyon önerilerimi, gezilecek yer tavsiyelerimi, özellikle İzmir de yaşayanlar için kahvaltı mekanı önerilerimi, yeni başladığım dikiş ve organizasyon maceralarımı vs. tüm hayatımı bulabileceğiniz bir site olacak. İnanın her şey daha güzel olacak. Biz kadınlar olarak kendimizi her alanda geliştirmeli ve yenilemeliyiz. Gün bugündür dostlar. Hepinizi seviyorum. >3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder