Etiketler

24 Aralık 2013 Salı

BAKALIM BURADA NELER VAR ?

Merhaba. Öncelikle bloğuma hoşgeldiniz der, sevgiyle selam ederim. Bir blog açmak fikri uzun zamandır aklımdaydı, düzenini oturtmuş, bol paylaşımlı, bol yorumlu bloglara hep özenle baktım bugüne kadar. Ne zamana dedim kendi kendime. Ve işte bugüne kadarmış :) 

Bilmem nedendir ama yazımı yazarken çok heyecan sardı, umarım blog maceram uzun soluklu ve her solukta da heyecanla olur. 

Gelelim ben kimim, burada neler paylaşacağım, siz sevgili okuyucularımdan neler bekleyeceğim gibi can alıcı sorulara.

Öncelikle ben bir taze gelinim, henüz 3 aylık evliyim ve yeri gelmişken eşimi çok ama çok seviyorum. Evliliğin güzelliklerinden zamanla bahsedeceğim inşallah :) 3 yıla yakındır avukatlık yapıyorum. Mesleğimin ne kadar yıpratıcı olduğunu tahmin bile edemezsiniz. Bu blog tüm sıkıntılarımı paylaşabileceğim, içimi rahatlatacak bir alan olur belki belki benim için de ne dersiniz ? :) Kısacası hem sıkı çalışan hem de yeni evli olan bir genç kadınım. Bu blog beni büyütecek, geliştirecek, tecrübe sahibi edecek, birçok insan tanımama vesile olacak inşallah. O yüzden şimdiden kusurlarım olursa affola diyorum.

Yemekleri nam salmış, bir süre aşçılık yapmış bir annenin kızı olarak, tabiki öncelikli paylaşımlarım yemek üzerine olacak. Övünmek gibi olmasın ama elimin lezzetine çok güvenirim. Yemek konusunda hiç taze gelin gibi değilim. Kayınvalidemden bile yemek konusunda  'sen benden çok daha iyisin' lafını duymuş biriyim . :) Yemek yapmakla ilgili tek sıkıntım zamanımın dar olması. Tıpkı çalışan diğer kadınlar gibi. Ama biz kadınlar her işin üstesinden geliriz, yeter ki sağlığımız yerinde olsun değil mi?

Yemeklerin dışında, gözüme güzel görünen tüm anları zevkle paylaşmak isterim sizinle. Dinlediğim bir şarkı, gördüğüm bir manzara, güzel bir saç modeli, en güzel kıyafetler, alışverişlerimden seçmeler ve hatta evlenecek olanlara, yeni evli olarak tavsiyeler, bin bir zahmetle,araştırmayla kurduğum evimden bölümler.. 

Sizden de iyi ya da kötü, olumlu ya da olumsuz tüm fikirlerinizi bekliyorum. Beraber gelişmek ümidiyle. sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder