Etiketler

30 Aralık 2013 Pazartesi

Yeni Yıl 2014



Öncelikle belirtmeliyim ki benim için yeni yılın diğer günlerden hiç ama hiç farkı yok.  Sadece sevdiklerimizle bir arada olmak için iyi bir fırsat belki.. Birde benim farkettiğim bir şey var ki, yıllar geçtikçe özel anların zevki, neşesi azalıyor. Eskiden (çok da yaşlı değilim aslında ama ben gençken :) )teyzemlerle, kuzenlerle iki aile bir araya gelir; güzel hazırlıklar yapar; şarkılar dinler; oyunlar oynardık . Özellikle de tombala :) Gece 12 yi buldu mu birbirimize sarılmalardan sonra, eniştem başlardı çiğköfte yoğurmaya. Ben sevmiyorum, ama sevenler için vazgeçilmez bir gelenek halini almıştı. Daha sonra bizler büyüyüp evlerimizden ayrılmaya başlayınca bu adetler de bir bir yok olmaya başladı. Eskiden daha bi ağzımızın tadı vardı. Yıllar geçtikçe, kayıplar çoğaldıkça içinde bir şeyler ölüyor insanın. Kolay toparlanmıyor. 

Biz bu yıl eşimin ve benim ortak arkadaşımızın evine davetliyiz. Yeni yılımıza orda giricez Allah nasip ederse. Ama itiraf edeyim annemleri yalnız bırakma fikri beni çok mutsuz ediyor. Bana kalsa hiçbir şey yapmasak da onlarla girerdim yeni yıla da. Canlarım onlar benim. Allah onlara uzun uzun nice yıllar bahşetsin inşallah. İnşallah bugün canları sıkılmaz, gözleri beni aramaz :(

2014 den herkesin bir beklentisi var. Kimi aşk istiyor, kimi sağlık, kimi başarı, kimi bir iş, kimiyse para. Hepimiz çok şey istiyoruz. İnsanoğluyuz elimizdekiler yetmiyor, yetinemiyoruz. Ben bu yıl Allahım'dan soğuktan küçücük çocukların ölmemesini; dünyadaki tüm insanların karınları tok, sırtında bir battaniye uyumalarını; tüm işsizlerin iş bulmasını; tüm aile reislerine ailelerini geçindirebilme kudretini; askerlerimizin ana ocaklarına sağsalim dönmelerini; anne ve babalarımızı başımızdan eksik etmemesini diliyorum. Hepimiz için hayırlı bir olması temennisiyle. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder