Etiketler

4 Şubat 2014 Salı

Gün Sofrası

Herkese kocaman bir merhaba. 
Hatırlarsanız burada bir söz vermiştim. Bundan sonra evlilik öncesindeki halime dönücem. Kendime bakıcam, bakımlı olucam, cadı gibi dolaşmıcam diye :) Sözümü tutmaya başladım, öncelikle yatak odamda makyaj masamın üzerini düzenledim, ne zamandır almak istediğim golden rose'un bir ruju vardı gittim onu aldım, 4 tane birbirinden güzel renkli oje aldım. 3 gömlek 1 tane de bluz aldım. Gördüğünüz gibi paraya kıydım:) Bunların hepsini ayrı bir post altında yayınlayacağım, kendime neler aldım postu altında takip edebilirsiniz. 
Dikkatimi çeken bir nokta oldu yalnız. Eskiden kendime giyecek yeni bir şeyler aldığımda çok mutlu olur, eve gidip hemen dener, bin bir kombin yapar, ertesi gün heyecanla giyerdim. Dün aldığımda hiçbir mutluluk hissetmedim. Ne oldu bana neden böyle oldum değiştim anlamadım ama bu durum hiç hoşuma gitmedi. Şu hayatta belki de beni en çok mutlu eden şeylerden biriydi alışveriş. Şimdi tamamen ihtiyaç olursa alırım modundayım. Bu aralar kendimden hiç memnun değilim.  Size de oluyor mu böyle arada bilmiyorum ama kendimi çok mutsuz, hiçbir şeye yetemiyormuş gibi hissediyorum. İnşallah en kısa zamnda toparlarım kendimi, tekrar hayat dolmak istiyorum :(
Bugün sizlerle yine bir gün sofrası menüsü paylaşacağım. Bu arada sizin de gün sofrası fotoğraflarınız varsa ben yayınlamaktan zevk duyarım :)
Sevgiyle kalın..







Menümüzde neler mi vardı

El açması patatesli ve ıspanaklı börek
Muğukalı çörek
Fava
Kereviz salatası
Brokoli salatası
Kabak mücver
Kısır
Yoğurtlu kuru biber
Karışık turşu
Tiramisu  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder