Etiketler

27 Şubat 2014 Perşembe

Bir Gün Menüsü Daha :)

Herkese kocaman bir merhaba.. Bugün kendimi çok enerjik hissediyorum. Uçarım, akaçarım, tozarım o derece enerji doluyum :) Bu enerjimi nasıl kullanıyorum derseniz bol bol dilekçe yazıyorum :) Arada da kaçamak yapıp sevgili bloğuma bir kaç resim ekleyeyim, siz canımmm okuyucularıma fikir olsun istedim :) 

Akraba günlerimizin sonuna geliyoruz. Son 3 günümüz kaldı. Sonrasında devam edecek miyiz bilmiyorum; çünkü parazitler çıkmaya başladı :) İnşallah devam eder de sizlerle paylaşımım da daha bol olur. Sevgiyle kalınn :)) 




Ev sahibimiz bize neler mi yapmıştı ?

zeytinyağlı yaprak sarma
Kıymalı-patatesli ve peynirli gül börek
Fırında tavuklu patates
Fırında makarna
Pembe rüya
Fava
Baklalı enginar
Brokoli salatası
Sultan lokumu
Kadayıf tatlısı
Ve benim yapıp götürdüğüm havuçlu cevizli damla çikolatalı kek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder