Etiketler

10 Şubat 2014 Pazartesi

Neler aldım ?

Herkese kocaman bir merhaba. Sendromsuz bir pazartesi oldu benim için. Haftasonum çok güzel geçti, pazartesi sabahı da gece hiç uyuyamama rağmen kalkıp bi güzel işime geldim. İşten çıkınca ne yapacağım bilmiyorum. Yani ne yapacağımı biliyorum, oturup bi güzel ders çalışıcam ama her sabah erkenden kalkıp işe giden bütün gün dosyalarla haşır neşir olan ben eminim ki evde çok sıkılıcam. İnşallah sınavı kazanır çarçabuk atanırım da çektiğim sıkıntıya değer. 
Bu haftasonum çok keyifli geçti yine :) Cumartesi günü günümüz vardı, bol bol resim çektim sizin için:) Günün akşamın eşimin anne ve babasıyla beraber yemeğe çıktık. Pazar günü yine mükellef bir kahvaltı sofrası kurup çok sevdiğim kuzenim ve sözlüsünü ağırladık. Akaşama kadar sohbet muhabbet. Bir ara sinemaya girmeye niyetlendik; ama Optimum a gittiğimizde sanki bedava sinema varmış gibi inanılmaz bir kuyruk vardı. Hemen vazgeçtik. Eve geri dönüp okey masasını kurduk :)  Akşam onları yolcu ettikten sonra eşimin abisi ve onun eşi bizi balık yemeğe götürdü. Kaynana, elti, kayınbirader vs. bu türlü sözleri kullanmayı hiç sevmediğimden böyle tabir etmek daha samimi geliyor.. Neyse, gördüğünüz gibi full dolu bir hafta geçirdim yine. Nasıl zinde olmayayım :) 
Bugün sizin için yayınlayacağım ilk post kendime neler aldım? Geçen hafta alışveriş yaptığımdan bahsetmiş; ama bir türlü paylaşamamıştım. Bu hafta üçünü de giymiş ve memnun olarak paylaşıyorum :)
Sevgiyle kalın. 


Derili ve yer yer şeffaf şifon detaylı bluzumu leoparlı taytla ve siyah bağcıklı topuklu botlarımla kombin ettim. 



Bu spor gömleği sırf pembe diye aldım da denebilir. :) Dersaneye giderken kot pantolon ve topuksuz botlarla kombin ettim. 


Şifon gömleğim ise işyerim için birebir. Siyah kumaş pantolon taba-kahve arası topuklu ayakkabılarım ile kombin ettim. 


En başta duran pembe benim favorim oldu. Uzun süre kullanacak gibi duruyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder