Etiketler

21 Şubat 2014 Cuma

Lezzetli bir akşam yemeği menüsü

Herkese yürekten sevgiler. Bugün sizlerle bir akşam yemeği menüsü paylaşacağım. Hazırlaması 1 saati geçmez; ama lezzetlerinden alacağınız keyif bambaşka. Bizim evde pek sebze yenmez; böyle kuru şeyleri eşim de bende çok seviyoruz. Haftanın en az üç günü ya misafirlikte yemekte ya da dışarıda yemekte olduğumuz için evde yemek yaptığım zamnlarda özenmek istiyorum yaptıklarıma. ben bunalrı hazırlarken eşim her defasında bunu yapmana gerek yok bak şu var der; ama ben yapıp o da yemeye başlayınca 'off ya yok böyle bir lezzet, ellerine sağlık' söylemleri hiç eksik olmaz :) Buyrun bizim dün akşam ki akşam yemeğimize misafir olun..


Çalıştığım için tavukları amrine ettiğim sos da çok bekletebilme gibi bir durumum olmadı tabi. En fazla yarım saat bekletebildim. Siz marine ettikten sonra birkaç saat daha bekletirseniz eminim ki daha lezzetli olacaktır. Tavuk pirzolalarımı biraz zeytinyağı, bir tatlı kaşığı kadar salça,kekik, kimyon, tuz, karabiber, kırmızı biber ve biberiye ile marine ettim. Hafif sıvıyağ koyduğum tavamı kzıdırıp tavukları atıp kağanı kapattım. Arkalı önlü iyice kızarttım.

Yanına arpa şehriyeli pilavımı her zmanki gibi 1 bardak pirince 1.5 su bardağı su ile hazırladım. Patlıcanımı folyoya sarıp ocağın üstünde közledim. Közlendikten sonra kabuklarını soyup ufak ufak doğradım. Yoğurt tuz ve sarımsak ekleyerek karıştırdım. Yanına da biraz olmaz olmaz patates kızartması ekledim ve yerken çok keyif aldığımız bu tabak çıktı ortaya.

Sevgiyle kalın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder