Etiketler

25 Şubat 2014 Salı

Muhteşem bir davet menüsü

           Herkese bu yorucu salı gününden kocaman bir merhaba. Ben her zaman ki gibi akşama bir dünya saat olmasına rağmen çok yorgunum. Adliye koridorlarını hatim ettim desem yeridir. Bir aşağı bir yukarı bir sağa bir sola canım çıktı, kahvaltımı yeni yapabiliyorum. Kahvaltımı yaparken de haftasonu olan misafir davetimin fotoğraflarını koymak istedim. Ama aceleden ve yorgunluktan hiç güzel fotoğraflar çekemediğimi ve asıl önemli güzel yemeklerimin fotoğrafını çekmeyi unuttuğumu farkettim. Hep böyle oluyor zaten ne zaman yemekli misafirim olsa herşey mükemmel olsun diye uğraşırken arada kaynayan birçok şey oluyor.Artık bu haliyle idare edicez napalım. Çekemediğim ve güzel olan tarifleri de en kısa zamanda tekrar yapıp fotoğraflayacağım inşallah. 













Menümde neler mi vardı ?

Tarhana çorbası
Beyti sarma
Bulgur pilavı
Tavuk şiş
Kabak sandal
Kırmızı biberli mantar salatası
Coleslaw salata
Şakşuka
Havuçlu ezme
Gavurdağ salatası
Çiğ köfte
Brokoli salatası
Karışık turşu 
Ve tatlı olarak da fotoğrafını çektiğime en çok üzüldüklerimden biri olan Çikolatalı cheescake :( 

Gördüğünüz gibi tam 14 çeşit çıkarmışım. Sanırım ben becerikli bir yeni gelinim :) Tarifleri sırayla ve zamanla gelecek. 

Sevgiyle kalın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder