Etiketler

12 Mart 2014 Çarşamba

Çay Sofrası

Dün akşam ne zamandan beri çağırmak istediğim arkadaşlarımı evime çağırdım nihayet. Evlendiğimden beri ha çağırdım ha çağırcam derken üstünden 6 ay geçti :) Niyetim haftasonu çağırıp layıkıyla misafirlerimi ağırlamaktı aslında . Ama herkese en uygun zamanı seçtik ve o da haftaiçine denk geldi malesef. E biliyorsunuz çalışıyorum, işten gelip yemek hazırlamakta sıkıntı. canım arkadaşlarımı en güzelinden ağırlamak istediğim için de masamı pratik lezzetlerden oluşan çay sofrasına dönüştürme kararı aldım. İyiki de böyle yapmışım, herkesin memnun kaldığı güzel bir sofra oldu. Onlar gelmeden sizin için bol bol fotoğraf bile çekebildim. 1 saat içinde tüm sofram hazırdı :) Baya depar atmışım :)))











Menümde neler mi vardı?
Zeytinyağlı yaprak sarma
Ispanaklı-peynirli gül böreği
Patates salatası
Çiğköfte
Yeşillik tabağı
Rus salatası
Havuçlu ezme
Patates kızartması
Nugget
Tiramisu 

Son resimde görülen de sevgili arkadaşlarımın hediyesi olan takı kutusu. Böyle bir şey almak ne zmandır benim de aklımdaydı. Onlara bir kere daha geldikleri ve hediyeleri için çok teşekkürler. 

Sevgiyle kalın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder