Etiketler

10 Mart 2014 Pazartesi

Kadınlar günümüzü kutladık

Herkese bu soğuk pazartesi gününden ve yürekten selamlar :) Hava soğuk, yağmur yağıyor ve bugün günlerden pazartesi :) Sendromu haftasonunu düşünerek hafif atlatmaya çalışalım en iyisi :)

Blogumu takip edenler bilir. Uzun zamandır planını yaptığım günümde bu haftasonu nihayet sıra bendeydi ve 8 Mart Kadınlar Günü'ne denk gelmesi ayrı bir güzel oldu. Herkes ayrı bir özenmişti kendine. Hediyeleşmeler, güzel sohbetler oldu. Çok yorucuydu ama gerçekten çok keyifliydi. 

Yemek yapmak kadar zevk aldığım ender şeyler var aslında. Ben yapayım, yiyenler desin ellerine sağlık, döktürmüşsün..Şöyle bir memnuniyet ifadesi.. İşte o an benim değmeyin keyfime :) Sanırsınız ki kırk yıllık aşçı :) Bu haftasonu ayıptır söylemesi gerçekten döktürdüm :) Hiç olumsuz yorum alamdım, hatta gelenlerin en düşüğü 5 yıllık evhanımı olan bir grupta 'sen hepimizi geçtin, herşey inanılmaz güzel' bile dendi :) Özellikle benim yapmaktan çok keyif aldığım ve sevmeyenin bile geri çeviremediği Cheescake'm (Hatta nazar boncuğu olarak bu sefer çatlamasına rağmen) ve daha önceden size de tarifini verdiğim hünkar beğendi'm dilden dile dolaştı :) Günün sonunda çok yorgun ama bi o kadar mutluydum :) 

Her zaman yaptığım gibi öncelikle fotoğrafları paylaşıp daha sonra sırasıyla tarifleri paylaşacağım. Hepiniz sevgiyle kalın . Kadınlar Gününüz Bir Kere Daha Kutlu Olsun <3 




Menüde neler mi vardı ?

Hünkar beğendi
Üç renkli börek
Kırmızı biberli acı soslu mantar salatası
Mercimek köftesi
Arpa şehriye salatası
Yoğurtlu karnabahar salatası
Portakal dilimleri üzerinde servis edilmiş havuçlu ezme
Kuru domates salatası
Sosisli mantarlı milföy börekler
Sultan lokumu
Cookie
Tahinli kurabiye
Profiterol
Limonlu-çilek soslu cheescake
Karışık turşu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder