Etiketler

21 Ocak 2014 Salı

Anneciğimin Gün Sofrası

Bu sofra arşivlerimden. Bugün çok bir şeyler yayınlayıp paylaşasım var blogumda. Aslında elimdeki fazladan resimleri hiç paylaşacak bir şeyim olmadığında yayınlamalıyım belki ama dayanamadım :) 

Annemin aşçı olduğunu daha önce söylemiştim :) Elinden çıkan her yemek adeta birer lezzet şölenine dönüyor. İnşallah birgün gerçekten annem kadar iyi yemekler yapabilirim :) Bu menüyü size fikir olsun diye paylaşıyorum, yine tarif yok. Çünkü kendim denemediğim bir lezzeti kendim yapmış gibi anlatmak istemiyorum.İçlerinden birini denediğim gün anında yayınlarım zaten:)





Menümüzde neler mi vardı ?
İçli köfte
Keşkek
Tatlı lorlu-şekerli muska börekler
Kaşarlı-dereotlu sigara böreği
Güveçte etli nohut
Midye dolma
Zeytinyağlı yer elması
Brokoli salatası
Kara lahana-pancar salatası
Patates salatası
Krem karamel
Elma tepeleri (benden)

Aç karnına baktıkça ağzım sulanıyor. Daha fazla devam edemiyciiimmmm :) :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder