Etiketler

15 Ocak 2014 Çarşamba

Tavuk Şiş

Herkese kocaman bir günaydınn :) Aslında bugünlerde benim içim yine buruk. İş konusuna takılıyor sürekli kafam. Bildiğiniz üzere güzel bir mesleğim var; ancak gidişatıma bir türlü karar veremiyorum. Verdiğim zamanda malesef maddi durumlar el vermiyor.

Ofisimi açmayı çok isterdim mesela. Yeni yetmeler bile ofisini açıp işini götürebiliyorsa ben niye yapamayayım diyorum, tam gaza geliyorum, kararımı açıklayacak oluyorum. Herkes önümde duruyor. :( Daha çok erken, borçlar var, masrafına katlanamazsın, çok zorlanırsın, sen en iyisi memur ol rahatına bırak, KPSS'ye hazırlan.. En yakınlarımdan eşim, annem dahil desteklemediler.Var zamanı var zamanı. Eşim aldı KPSS'ye hazırlanmam için beni dersaneye yazdırdı. 'Özel sektörde kendini o kadar yıpratmanı, serserilerle uğraşmanı istemiyorum.Kazandığımız bize yeter' dedi. Onun açısından bakınca o da haklı kendine göre.

Ama ben mutlu muyum? Değilim. Kendi işimi kurmayı isterdim. Biliyorum çok zor, biliyorum en az 6-7 ay kazanmayı bırak kendi cebimden yiyeceğim. Ama gönül istiyor işte. Bu kadar dirsek çürütüp, bu kadar idealist başlayınca mesleğe, şimdi böylesi dönmek koyuyor insana açıkçası.  Kafam allak bullak. Özel sektörün zorluğunu biliyorum, çok acımasızlar gerçekten işverenler. En ufak bir hatada işinden olabiliyorsun. Ya da deli gibi çalışıp üç kuruşa tamah etmek zorunda kalıyorsun. Biliyorum hepsini biliyorum; ama kafamda ki kalbimde ki gel-gitlerden kurtulamıyorum. Sizce ne yapmalıyım? Siz böyle bir durumda ne yaptınız, neye karar verdiniz ya da böyle bir durumla karşılaşsaydınız tercihiniz ne olurdu?

Lütfen beni aydınlatın :(

Bu kadar olumsuzluktan sonra güzel bir tarif vermek istiyorum sizlere. Zaten sitemizin formatı da bu öyle değil mi? :)

Benim gibi çalışıp evli olan bayanların işi gerçekten zor. Bu zorluklardan ayrı bir post altında bahsetmeyi düşünüyorum. Pratik olarak neler yapabiliriz, hayatımızı nasıl kolaylaştırabiliriz, nasıl daha az yoruluruz :) Bu tarif işten eve gelindiğinde şipşak hazırlanabilecek ama etkili sonuçlar doğuran tariflerden :) 


Aslında gördüğünüz gibi bu postta verilecek bir tarifte yok. Tavuk şişleri göğüs etinden yapmadım. Çok kuru olduğu için sevmiyorum. İncik den yaptım. Pulbiber, kimyon, karabiber, kekik, tuz, yoğurt ve zeytinyağı ile marine ettim. Aralara domates, biber koyarak şişlere geçirdim. Yanına da mis gibi tereyağlı arpa şehriyeli pilav. (1 su bardağı pirince 1.5 su bardağı su ile ) On numara beş yıldız oldu :) Afiyet oldu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder