Etiketler

27 Ocak 2014 Pazartesi

Kocamın Süpriz Doğumgünü Partisi

İnanılmaz yorucu bir haftaydı. Hala ayaklarım ağrıyor desem yalan söylemiş olmam. Üstüne üstlük sanırım yorgunluktan grip de oluyorum :( 4.5 aydır evliyim, toplu olarak çok kişiyi yemeğe çağırdım, soframda çok fazla insan ağırladım; ama hiç biri bu kadar yormamıştı. Bir ara belimin ağrısından oturup ağlayacaktım nerdeyse..

cuma günü romantik yemeğimizden sonra başladım hazırlıklara. Kocamın doğum günü pastasıyla, ertesi gün annemde kutlayacağımız kuzenimin doğumgünü için iki ayrı pasta yaptım. Cumartesi sabah erkenden kalkıp önce temizliğe giriştim. Sonra sırayla menümdekileri oluşturmaya başladım. Hızlı olmam gerekiyordu; çünkü bir de öğlen annemde günümüz vardı. Daha oraya gidecektim :)) Menümü hazırladım, günüme de gittim, orda da bir dünya yiyecek vardı ; ama en güzeli el açması böreklerdi. Başka bir postta annemin gün sofrasını yine fikir olması açısından paylaşacağım sizlerle. 

Kocamın doğumgününü alnımın akıyla, çok güzel bir şekilde kutladım. Her şey çok güzeldi. Evim temizdi, çok güzel sofra kurmuştum, 18 kişiyi ağırladım evimde :))) Herkes her şeyden çok memnundu, 'bu kadar şeye nasıl yetiştin sen, vallahi helal olsun' deyip deyip beni şımarttılar. En mutluluk verici olan da kocamın ne kadar sevindiğiydi. Onun gözlerindeki mutluluğu görmek bana ilaç gibi geldi; ağrılarım tamamen geçmese de azıcık diner gibi oldu :))

Şimdi buyrun soframa. Bu postta sadece fotoğrafları ve yaptıklarımı paylaşacağım. İlerleyen zamanlarda tarifleri sırasıyla vereceğim inşallah.





Murtuğalı çörek ve milföylü çiçek sosisler

Mini kumpir-milföylü çiçek sosisler


Zeytinyağlı yaprak sarma

Yalancı tavukgöğsü

Kıymalı gül börek-Ispanaklı börek

Kedidili ekler
Tahinli-cevizli rulolar

                                                                   Çilekli pasta



Doğumgünü menümüzde neler mi vardı?

Çilekli-ananaslı yaş pasta
Yalancı tavukgöğsü
Kedidili ekler
Tahinli-cevizli rulolar
Zeytinyağlı yaprak sarma
Mini kumpir
Milföylü çiçek sosisler
Kıymalı ve ıspanaklı börek
Murtuğalı çörek (annemden)
Çiğ köfte
Mercimekli köfte
Cips


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder