Etiketler

14 Ocak 2014 Salı

Pembe Aşkı

Bir başkadır pembe..Rengini verdiği her şeyi ayrı bir güzelleştirir, ayrı bir hava katar. Girdiği ortamı neşelendirir pembe, baktıkça insana mutluluk verir, huzur verir. Sakinleştirici etkilerinden dolayı uyuşturucu tedavi merkezleri ve hapishanelerde kullanımı yaygındır. 

Ben evlilik sürecimde farkettim pembeyi ne kadar sevdiğimi. Bir baktım her şeyin pembesine gidiyor elim. Tabak mı alacağım, pembe olacak; nevresim mi alacağım pembe olacak..İşi büyüttüm koca salon takımımı bile pembe aldım, duvara da en toz pembesinden bir duvar kağıdı. Miss.. Misafirlerim eve geldiklerinde 'senin evine geldiğimizde kendimizi masal dünyasında gibi hissediyoruz ' diyorlar :) Sırf pembe olsun diye haftalarca tabak, kaşık-çatal aradığımı bilirim ben :) azmettim buldum. Mutfağımda hemen hemen nerdeyse tüm çanak çömleğim pembe :) Darısı isteyenlerin başına :) 

Evlendik diye pembe sevgimiz rafa kalkmadı tabi. Pembe olan bir çok şeye bakarken bile mutlu oluyorum. Hemen benim olsunlar istiyorum. Bundan sonra pembe aşkı kategorisinde sizlerle beğendiğim tüm pembeleri paylaşacağım. Bu olbüm benden pembe aşıklarına gelsin ahahaahah :) 

























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder