Etiketler

8 Ocak 2014 Çarşamba

Kendime Neler Aldım :)




Eveett sevgili okuyucularımm.. Biliyorum sayı olarak azsınız; ama gün gelecek inşallah çoğalacaksınız :) Kocamla evlenmeden önce bir yerlere gidip tavla atmak en büyük eğlencemizdi :) Evlendik nerdeyse evimize ilk aldığımız eşyamız tavla oldu :) Çeşitli akşamlarda ucuna küçük bir iddia koyarak gecemizi şenlendiririz. Doğruyu söylemek gerekirse genelde ben yenilirim. Halbuki ona tavlayı ben öğretmiştim. Hayat ne acı :) 
İşte bu cicilerim bana tavladan hediye :) Neyine gireliimm neyine girelimm diye düşünürken birden 'kazağına' diye dökülüverdi ağzımdan. Ve ondan sonra bir kıyafet delisi olarak bu hediyeyi hak etmek için var gücümle çabaladım. Şans da yardım etmedi değil. Arka arkaya çiftlerim sayesinde kavuştum bebeklerime :) İddianın üstünden zaman geçmesine müsaade etmeden ertesi gün hemen kocamı götürüverdim mağazaya :) Ne zamandır almak istiyordum kot gömlek/ceket bir türlü kıyamamıştım paraya :) Eşimin kartını elime almışken e birazcık da kampanya vesilesiyle bu sarı salaş kazak da benim olmuş oldu :) 
Son zamanlarda böyle salaş kazakların içine gömlek giymek en tercih ettiğim kombinlerden..  Sizce de çok şık durmuyor mu? Ben bu aldıklarımı nasıl kombinlediğimi sizlerle paylaşabilir miyim bilmem ama yeri gelmişken kot gömleklerin nasıl kombinlendiğini birkaç örnekle göstermek istiyorum.Sizin için değişik web sitelerinden seçtim. Ben özellikle etekle yapılan kombinleri çok beğendim. Sizin kot gömlekle yaptığınız kombininiz hangisi ? 






















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder