Etiketler

17 Ocak 2014 Cuma

Biraz da ders çalışmak lazım :)

Ahh ahh ne meşgul bir kadınım ben. Asla yapılacak şeylerim tükenmiyor. Şöylee bir tembellik yapacak zamanım yok. Sabah 8 de kalk işe git, akşam 6.5 da eve gel. yemek yap, bulaşık yıka, ortalığı toparla, çay koy, meyve kes.. Bitti mi bitmediiii biter mi hiç :) Şöyle biraz vaktim mi kaldı aman ha boş geçirmeyeyim. Televizyon nedir, Cem Yılmaz'ın dediği gibi 'bize öyle bir bilgi gelmedi' :).. 

Boş oturanı Allah sevmezmiş. Çalışmak,üretmek lazım :) Canımdan çok sevdiğim biricik eşim futbol maçına gitti. Yemekten önce ah şöyle değişik, lezzetli bir pasta olsa da yesek demiştim; ama üşendim yapmaya. Yemek yedikten sonra da aklımdan uçtu gitti zaten. Canım eşim gitti, biraz ders çalışayım hadi derken kapı çaldı. Hayırdır falan dememe kalmadı kocacık fotoğrafta görünen pastayı tutuşturdu elime. 'Sen istersin de ben almaz mıyım?' deyip öpmeyi ihmal etmeyerek. Ey aşk sen ne güzel şeysin :)

Şimdi bu şirin pasta eşliğinde ders çalışma zamanı. Çookk çalışmam lazım çoookkk :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder