Etiketler

24 Ocak 2014 Cuma

Romantik akşam yemeğimiz :)

Herkese iyi akşamlar :) Bildiğiniz üzere an itibariyle eşimin doğumgünü. Ve yine bildiğiniz üzere ben süpriz bi akşam yemeği hazırlayacaktım :) İşten erken çıkıp eve gitmeyi, her şeyi en güzel şekliyle yapmayı planlıyordum. Hatta yarın için belki temizlik bile yapardım..İşten tam düşündüğüm gibi 16.00 da çıktım. Benim için harika bir zaman, her şey rahatlıkla yetişecek derkeeennnn... takkk arabam birden stop eder... Bir türlü çalıştıramam, yolun tam ortasında kalakalırım :S Hemen eşimi arayıp 'imdaaatt, yolda kaldıımmm' çığlıklarımı bastım. Eşim önden tamirci arkadaşlarını yolladı, kendisi uzak yoldaydı, o gelene kadar bekleseydim yediğim kornanın, küfürün haddi hesabı olmayacaktı malesef.. Allahım kabus gibi. Haftalar önce bugünü beklerken başıma gelene bak.. Neyse tamirciye gittik, eşim de geldi.. Gripten yüzü gözü şişmiş bir günde :( Kıyamam hiç hali yok :( Arabımızın sorununu halledip döndük evimize. İstediğim gibi olmadı ama vazgeçmek de istemedim. Eşime sen içeri otur, ben çağırana kadar çıkma deyip tembihledikten sonra giriştim mutfağa..

Düşündüğüm bir çok şeyi yapamadım tabi, eşim de grip de olması sebebiyle o kadar halsizdi ki masa başında onu saatlerce oturtmaya, hareket ettirmeye kıyamadım. Her ne kadar istediğim gibi bir gece geçiremesem de canım kocamla her şey yine çok güzeldi. İyiki varsın be kocam, iyiki doğmuşsun. Allah bana senin yokluğunu göstermesin. Seni çok ama çok seviyorum..






Neler mi hazırladım?

Sarımsaklı sosla marine edilmiş sahanda pirzola
Patates kızartması
Güveçte kaşarlı mantar
Zeytinyağlı yaprak sarma
Çiğ köfte
Şehriyeli pilav
Közlenmiş patlıcan salatası
Yoğurtlu havuçlu mezesi
Rus salatası
Haydari
Mısırlı yeşil salata
Karışık turşu

wuhuuuu aslında gayet başarılı bir sofra olmuş. Daha ne olsun kii :))

Sevgiyle kalın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder