Etiketler

4 Ocak 2014 Cumartesi

Dr. Oetker Sufle



Çok güzel bir cumartesi sabahından herkese kocaman günaydınlar:) Herkesin bildiği üzere, genelde evlenildikten sonra bir kilo alma olayı peydah olur. Hormonların değişmesinden midir eşinin besin alışkanlıklarına ayak uydurmaya çalışmaktan mıdır neden bilmem ama herkes bu furyaya genelde dahil olur. Ve tabiki bende bu kesim içindeyim. Evleneli 4. ayımıza girmek üzereyiz ve ben tam tamına 5 kilo eşimde yaklaşık 7 kilo aldı. Kabus gibi. Evlenmeden önce tatlı alışkanlığı olmayan ben, çok nadir canı çeken ben evlendikten sonra tam bir tatlı müptelası oldum çıktım. Hergün tatlı yapıp yersen olacağı budur işte!

Baktık bu iş kötüye gidiyor, göbek yapmaya başladık; hemen en acilinden diyet kararı aldık. Ama kendimizi öyle çok sıkan, sıkı sıkıya kuralları olan bir diyet değil bizimki. Ekmeği azaltmak, sebze yemeye ağırlık vermek, tatlıları haftada bire düşürmek gibi mesela.. 

Dün akşam eşimle canımız sıkıldı dedim ki Migros'a gidelim. Biraz çanak çömlek bakayım. Sonra da bir cafeye gider tavla atarız. Koyulduk yola. Migros'un tabak-çanak bölümünü çok seviyorum. Gerçekten şirin şeyler oluyor. 24 Ocak da eşime süpriz bir doğumgünü partisi yapıcam, yapacağım salatalar için küçük tek kişilik kaselere ihtiyacım vardı. Migros da aradığımı hemen buldum. Hemde kampanya vardı.Tanesi bir tane ve kasada öğrendiğim üzere 3 al 2 öde :) Bedavaya geldi desem yeridir. :) Marketi gezerken Dr. Oetker kocaman standına takılsı gözüm. Takılmaması ne mümkün. Bugüne kadar yaptığım her şeyi nefis oldu. Sufleyi de daha önce denemiştim aslında. Eşimle diyetteyiz ya sözde :) Dedik ki tamam alalım, her hafta bir tatlının bu hafta ki tatlısı sufle olsun. Attık sepete :)

Eve geldiğimizde gece saat 11'i geçiyordu. Annemle abim geldi, bizde kalacaklardı. Eşim demesin mi hadi yap da yiyelim :) E yaptık tabi, boynumuz kıldan ince :) Yapılışı çok pratik, tadı bir o kadar güzel :) Pudra şekeri kimse istemediğinden serpmedim üstlerine. Yoksa içinden pudra şekeri de çıkıyor. Velhasıl sizde düşkünseniz bizim gibi tatlılara, acil misafiriniz geldiğinde ya da gerçekten lezzetli bir şeyler yapmak istediğinizde en güzel çare Dr. Oetker. Reklamını yapmış gibi oldum, hiçbir kazancım yok ama güzele güzel diyebilmeli insan :)

Herkese iyi haftasonları. Şimdi temizlik zamanı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder