Etiketler

3 Ocak 2014 Cuma

Fırında Makarna



Bu yıla kötü başladım desem yeridir. İki gündür sürekli eşimle tartışıyoruz. Yoksa gerçekten cicim ayı diye bir şey mi var, evliliğin güzellikleri bu kadar mıydı yani diye düşünmeden edemiyorum. Gerçekten canım sıkkın bugün. Tamam kabul ediyorum bir çok eşe göre çok anlayışlı bir kocam var, Allah razı olsun. Ama bazen öyle batıyor ki yaptıkları daha doğru yapmadıkları.. Sinirimden kahrımdan oturup akşama kadar ağlayasım geliyor. Dün ailem çaya geldi, onlarla bile ilgilenemedik hiç. Çok utanıyorum şuan kendimden. İnşallah darılıp kalpleri kırılmamıştır. Onlar benim için her şeyden önemli :( Dua edin bana, dua edin ki şu mutsuzluğu, durgunluğu atayım üzerimden. Sanırım tarifime geçsem iyi olacak. Eşim bu fırında makarnayı yaptığımı gördüğümde bayram etmişti, karşı komşuya göndermeme bile izin vermemişti, 'ben yicem hepsini' diyerek :)

Malzemeler:
  • Yarım paket fırın makarna
  • 2 yumurta
  • 1 su bardağı süt
  • Dilediğiniz kadar maydanoz
  • 1 çay bardağı sıvıyağdan 2 parmak kadar eksik sıvıyağ
  • 1 su bardağı kaşar peyniri rendesi
  • Tuz
  • Karabiber
Üzeri İçin:
  • Kaşar peyniri rendesi
Hazırlanışı:

  • Makarnaları haşlayıp süzün. Hemen içine az miktar sıvıyağ döküp karıştırıp yapışmalarını önleyin.
  • Ayrı bir kapta yumurtaları, maydonozu,peyniri, sıvı yağını ve sütü karıştırın. Bu harç ile makarnaları karıştırın. 
  • Borcamın içini margarin ile yağlayıp yapışmaması için hafifte un serpin. 
  • Makarnalı harcı borcama yayın.
  • Üzerine kaşar peyniri rendelerni serpiştirin.
  • Önceden ısıtılmış fırında üzeri güzelce kızarana kadar fırınlayın.
Afiyet olsun. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder