Etiketler

19 Ocak 2014 Pazar

Yumurtalı Ekmek

Bu hafta inanılmaz yoruldum. Ama işten, ders çalışmaktan, temizlik yapmaktan falan değil. Gezmekten.. Evet gezmekten öyle yoruldum ki şuan ayaklarımın ağrısından yerimde oturamıyorum bile. Sıcacık bir duş bile etkisini göstermedi o derece. Cumartesi günü benim temizlik günüm aslında. Hep planlarımda evde olup bütün gün temizlik yapıp dağılan dolapları düzenlemek falan var. ama bugüne kadar hiçbir cumartesi nasip olamadı :) Bu cumartesi de öğlene kadar yapabildiğimiz temizliğimi yaptım ve yallah dışarı :) Bütün Bornova'yı annemle beraber alt üst ettik diyebilirim. Birbirimize bir sürü çeşitli hediyeler aldık :)  İyiki annem var. Onunla gezmekten oturmaktan konuşmaktan dertleşmekten ne yaparsam yapayım her şeyden o kadar çok zevk alıyorum ki. Annemsiz bir hayat düşünemiyorum bile. O benim canım o benim herşeyim. Allah ona bol bol uzun uzun ömürler versin inşallah.

Akşamına kuzenlerle buluşma, balık sofrası kurma, ardından okey masası falan derken gecenin bilmem kaçında evimize gelebildik :) E bugün de şöyleee ailecek bir kahvaltıya gidelim ordan pazara, ordan markete derkeenn saat olmuş on ve ben daha yeni oturabildim güzel koltuklarıma :) Yine bir haftasonu da dinlenemeden geçti :) Artık kısmet diğer haftaya dicem ama diğer haftasonu da kocamın doğumgünü ve günümüzün varlığı haftaya olan dinlenmeyi de şimdiden erteleyecek gibi görünüyor. E bu kadar gezersem yemek falan yapamam, yapsam da acele olur fotoğraf çekemem tabi :) Bu haftadan tek tarifim bu yumurtalı ekmekler :) Haftasonu kahvaltıya değişik bir tarif arıyorsanız tam da size göre. Eşim bunlardan daha önce hiç yememiş. Çemenini süre süre oh çok güzel olmuş diye diye yedi hepsini :)

Bayat ekmeklerimizi ince ince dilimliyoruz. Yapacağınız miktara göre yumurta sayısını artırabilirsiniz. Ben 8 dilim ekmek için 2 yumurta ile yaptım. 2 adet yumurtayı yarım çay bardağı süt ile karıştırın. İçine tuzunuzu da atıp güzelce çırpın. Karışıma sırayla ekmek dilimlerinizi güzelce bulayıp içinde kızgın yağ bulunan tavada önlü arkalı kızartın. Yağınızın kızmış olmasına dikkat edin. Aksi takdirde ekmekleriniz çok yağ çekecektir. Yanına kaşar peyniri ve domatesten başka bir şey istemeyen bu lezzeti çayınızla beraber tüketin . Afiyet olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder