Etiketler

24 Ocak 2014 Cuma

Pembe Aşkına-5


Herkese kocamaaannn bir merhabaaa :) Bugün hem keyifsiz hem de çok keyifliyim :) Babamın şehirdışında olmasından dolayı dün akşam eşimle beraber annemde kaldık. O kadar özlemişim ki evimi, odamı, yatağımı..Hele bir de annemle beraber uyudum ya çok güzeldi beee :) Sanırım bundan sonra daha sıklaştırmam gerek bunu. 
Yarın akşam biricik kocamın doğumgünü. Ama kocam çok hasta:( Fena öksürüyor, fena grip olmuş :( Ama yine de programı bozmak istemiyorum. Biraz yorulcaz belki ama pazar günü bütün gün oturur dinleniriz artık. Bu akşam çoookk işim vaaarrr :) Öncelikle bugün süpriz olarak kocama romantik bir sofra hazırlamak, onu hoş karşılamak istiyorum. İş çıkışında biraz apar topar olacak ama olduğu kadar artık napalım. Bir de eşimin hasta olması sebebiyle bazı düşündüğüm şeyleri yapamıcam; ama bu haliyle bile güzel bir akşam geçireceğimizden eminim :) 
İşle ilgili son kararımı da vermiş bulunmaktayım. Kpss ye son sürat hazırlıklara devam. Özel sektör istemiyorum. 
Kalbimdeki heyecan beni yine pembelere sürükledi. Sizin de bakıp içinizin açılacağı bir albüm hazırlamış olmak dileklerimle..
Sevgiyle kalın. 


























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder