Etiketler

19 Ocak 2014 Pazar

Markafoni de ciciler vaaarrr :)

Herkese kocamaaann bir günaydın. Haftanız çok mutlu, çok huzurlu başlasın ve öyle devam etsin inşallah :)

Aksesuar. Ne kadar çok sey ifade ediyor değil mi bu kelime bizim için. Örneğin kendimizi çok sade bulduğumuzda, mesela bir kot siyah bir bluz giydiğimizde, kombine uygun aksesuarlar bizi bir anda moda ikonuna dönüştürebilir öyle değil mi? Mesela arka arkaya takılmış 6-7 tane bilezik ya da kocaman halka küpeler ya da boynumuza taktığımız yakalıklar, kolyeler.. Hepsi şıklığımız için birer vazgeçilmez. 

İşte kendi şıklığımız için aksesuarlar ne kadar önemliyse sofra şıklığımız için de bir o kadar önemli. Serdiğimiz masa örtüsünden tutun da peçeteliklere, tabaklara, sofra dekorlarına hepsine yansıtmalısınız tarzınızı. Evinize gelen sofranızı gördüğünde kendini ne kadar yansıtmışsın, harika olmuş diyebilmeli. Evinize gelen her misafire önce görsel bir ziyafet çekmelisiniz. Üstüne bir de yaptıklarınız da lezzetliyse bol bol kulaklarınız çınlayacak demektir. 

Ben bu aralar çanak çömlek alışverişlerine takmış durumdayım. Evlenmeden önce bir o kadar aldım, evlendim hala alıyorum. Hepsi misafirlerim ve sofralarımı sunabileceğim sizler için :) İşte bugün de markafoniye bakınırken Excellent Houseware adlı markada birbirinden şirin, güzel ürünler buldum. Kampanya bitmeden sizlerle de paylaşmak istedim. Sizin de sofralarınızın güzelleşmeye hakkı var buyrun :) 
































Benim gözüm genelde pembelere kaydı. Farklı renk seçenekleri de mevcut. Bi göz atın derim :) markafoni


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder