Etiketler

17 Ocak 2014 Cuma

Pembe Aşkına-3

Ey sevgili pembe severler, pembe gördükçe içi açılanlar, mutluluğu pembe de bulanlar :) Sizin de benim gibi pembe aşkınız depreşti mi? Pembe bir şeyler görsem, baksam da biraz rahatlasam mı diyorsunuz? İşte o zaman tam yerindesiniz. Çünkü benim de pembem depreşti. :)

Evlenmeden önce bol bol arşiv yapmıştım. Malum baştan sona bir ev düzüyorsunuz, evinizin dekorasyonunu şansa bırakamazsınız. Çok çok araştırmanız gerekir. Evlenmeden altı yedi ay öncesinden başladı benim arayışlarım. Çeyizimin en ufak parçalarını bile çok özenle seçtim. Zira detaylar çok daha fazla yoruyor insanı.

Büyük eşyalar da zor elbet ama tarzına, rengine karar verdiniz mi gerisi çözümleniyor. Mutlaka bir yerde beğeneceğiniz şeyler saklanmış sizi bekliyor oluyor. O yüzden evlilik alışverişine çıkmadan önce sizde benim gibi bol bol araştırmalı, tüm beğendiklerinizi bir arşiv yapmalısınız. Saç modelinden tutun da, salon mobilya takımına, beyaz eşya modeline kadar.. benim bu yaptığım arşivler o kadar çok işime yaradı ki. Özellikle de evimi dekore ederken. İşte bu paylaştıklarımın çoğu o arşivlerimden. Fellik fellik internet sitelerinde araştırıp içlerinde beğenip kaydettiklerimden. birgün mutlaka tekrar yarayacak bu arşiv eminim. E Allah nasip ederse çoluk çocuk olacak, en basitinden onların odaları dekore edilecek, e zamanla ev küçük gelmeye başlarsa yeni bir eve geçilecek, mobilyalar eskiyecek..Ohooo çok işe yarayacaklar çok :) Hadi şimdi beraber bakalım arşivdeki resimlere. Sizin de böyle arşivleriniz varsa çok isterim incelemeyi. Hepsi ayrı birer zevk benim için . Hadi bakalım şimdi seyredalalım :)















Pembe mutfağı bir ayrı beğendim. Sizin favoriniz hangisi? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder