Etiketler

10 Ocak 2014 Cuma

Ufak Dokunuşlar


Ne zamandır kendime şöyle güzel yumuşacık bir fırça almak istiyordum. Göz kalemi olarak da yize uzuunnn zamandır aradığım Make Up asansörlü göz kalemini almaya gitmiştim aslında. Gözlerimdeki kalem nedense çok çabuk akıyor. O yüzden mutlaka kaliteli bir kalem kullanmam lazım ki akıp da canavara dönüşmeyeyim :) Eşimle nişanlılık döneminden önce yapmış olduğumuz nişan bohçası alışverişinde Make Up'un asansörlü siyah göz kalemini almıştık. Ve o gün bugündür vazgeçemedim o kalemden. Gerçekten akmıyor. Nasıl sürdüysem akşama kadar o şekilde duruyor. Ama uzun zamandır piyasada yok, kaç yer dolaştım o kalem için. Yok yok :( Yurtdışından geldiği için tükenmiş, ellerinde yokmuş, yakın zmanda gelecekmiş. Hangi yakın zaman? 2.5 aydır o kalemi alcam diye minnak göz kalemleriyle idare ediyorum :(  Velhasıl yine bulamadım aradığım kalemi. Ne alsam alsam diye düşünürken yanımdaki kızlar bu Emily göz kalemlerinden aldılar. Nasıl, memnun musunuz kızlar, tavsiye eder misiniz diye sordum .Onlar da çok memnun olduklarını, hep bu ürünü kullandıklarını söyleyince dayanamadım aldım. Asıl şoku kasada yaşadım. Kalemlerin tanesi 1.90 mış. Bu kadar ucuz olacağını hiç tahmin etmemiştim açıkçası :) 
Fırçaya gelince dedim ya ne zamandır iyi bir fırça almak istiyordum. Orada ki satıcı kesinlikle bunu önerdiğini, fırça olarak en iyi ürünlerden biri olduğunu söyledi. Denemek için aldım. Bir de bu İnnova markasında ikinci alana %25 indrim varmış; ancak daha önce hiç bu ürünü kullanmadığım için cesaret edip de alamdım açıkçası makyaj ve cilt ürünlerini. Satıcı kızın ısrarlarına, tüm çabalarına rağmen sade bu üç ürünle çıkabildim kozmetikçiden :) .
Sabah işe gelirken hemen uygulamaya açtım Emily siyah göz kalemiyle, İnnova fırçayı. Fırça kesinlikle iyi. Yumuşacık bir dokusu var, insanın yanağından çekesi gelmiyor. Ve allığı dağıtımı da çok iyi. Bu rünü şimdiden çok sevdiğimi söyleyebilriim. Göz kalemine gelince onun da yumuşacık bir dokusu var, çok kolay sürülüyor, renk verimi de iyi. Sabahtan bu yana da hala akmış değil. Kesin sonuç akşama belli olur. Gözlerim akan göz kaleminden canavara dönüşmediyse süper, her şey yolunda demektir.  Sizlerden var mı bu göz kalemlerinden kullanan?Memnun musunuz kızlar?
Sevgiyle kalın :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder