Etiketler

10 Ocak 2014 Cuma

Gelinlik Ayakkabılarımm



Şirin ötesi gelinlik ayakkabılarım 

Yavaş yavaş yeni gelinin maceraları gelmeye başlıyor :) Çok çok zor bir süreçtir evlilik öncesi bilirim. Ailelerin stresi bir yana ne alcam, nasıl alcam, ne zaman alcam. Tek felsefeniz 'Allahııımm hiçbir şeyim yetişmiyciiiikk' olup çıkıyor bir anda :) Gelinlik ve ayakkabı ise tamamen tuzu biberi.Çok zevkli bir uğraş aslında ama son derce sakin olmak gerekiyor :) Keyfini çıkara çıkara. Ben hem gelinlik konusunda hem de ayakkabı konusunda hiç zorlanmadım. Girdiğim ikinci dükkandan gelinliğimi aşık olarak beğenip almak için anlaşmaya vardım :) Kapı kapı dolandırmadım hem anneleri, nem nişanlımı. Bu olacak dedim oldu bitti :D Ayakkabılarımı ise aslında pembe istiyordum. Pembe kuşak pembe çiçek kombini :) Ama sonra desenlerin sedef de daha iyi duracağına karar verip bu ayakkabıları tasarlattırdım. :) Gelinlik ayakkabılarımı bile internetten aldım yani o derece :) Dantel ayakkabı almayacağımı kesinlikle biliyordum, değişik, beni yansıtan bir şeyler olmalıydı. Araştırdım taraştırdım ve 37numara.com da karar kıldım. Beni hiç yanıltmadılar. Tam da istediğim gibi şirin, değişik ve oldukça rahat bir ayakkabım oldu. İstediğiniz modeli, istediğiniz aykkabıya yapabiliyorlar. Burası bir harika ! Fazlasını merak eden olursa her türlü sorunuzu yöneltebilrisiniz. Evlilik öncesi benim işim :))

Sevgiyle kalın. ♥


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder